Fet

Tänk, det blev av iallafall.
Nu har jag en liten böna där inne.
Hoppas den vill stanna där.
Den 27 december är testdag. 
Jag tar en bloggpaus nu tills dess. Kanske ännu längre.
Kommer vara en psykisk påfrestande tid nu men jag ska försöka fokusera på julen och nyår. Fyra dagar kvar på jobbet (plus 1-2 dagars hemmajobb) men sen är det bara fokus på vänner och familj och att njuta av ledigheten. 

Såklart kommer jag tänka på bönan varje dag, självklart kommer jag hoppas med allt jag har och självklart kommer jag bli väldigt ledsen om det inte går vägen. Men försöka att tänka på annat går ju.

God Jul!
www.drommamedpcos.bloggo.nu
2015-12-16 @ 18:44:17

Önskar er lycka till med bönan, å god jul sålänge! Kram

Svar: God Jul :) kram!
W




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min dröm om dig.

Om önskningar. Och om en längtan efter något som är så självklart för många. En längtan efter att två ska bli tre.

RSS 2.0