Nattsvart

Såklart jag fick åka en tredje gång med tårar i ögonen. Orkade inte ens gråta den här gången. Känner mig bara ledsen och jävligt tom. Är på jobbet men orkar inte vara glad och orkar inte koncentrera mig på jobbet även om jag måste. 

Inget resultat av sprutorna. Hade fått en trevlig cysta på ena sidan. Annars var det bara en massa småblåsor som vanligt. 7-8mm. Inte i närheten av 15mm. 

Ska höja dosen till 100E och tillbaka på måndag. Men har noll hopp. Läkaren lät inte hoppfull heller. Började prata om att det kan bli svårt med IVF också...

Jag får aldrig några barn.
Jag kommer aldrig komma över det. Lika bra att P lämnar mig så han kan få en familj.

Hatar detta.
www.drommamedpcos.bloggo.nu
2015-01-29 @ 21:38:41

Fy sjutton..förstår att det känns jävligt tungt. Men läkaren är inte hoppfull inför ivf heller? För att det inte kommer mogna några ägg? Kan berätta att min syster lyckades på 6e försöket. Antingen blev de inga ägg eller så vart de för mkt så dem fick avbryta. Hon ansågs också för svårbehandlad så dem fick bekosta det själva. Dem fick en tjej. Å syskonet kom några år senare efter 1 år med pergo. Vill bara säga att det kan se jävligt mörkt å omöjligt ut,även ord från läkare..men det finns alltid chanser. Frågan är hur många man orkar med.. Hoppas hjärtat ditt lättar 💜 kram till dig

Svar: Ja, fruktansvärt jobbigt. Ja det hon sa var att det kunde bli svårt med IVF också eftersom jag har massa små äggblåsor och ingen verkar växa till sig och gör de det så är det inte bra att alla växer samtidigt. Tack för historien om din syster, det ger lite hopp i mörkret. Kram!
W




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min dröm om dig.

Om önskningar. Och om en längtan efter något som är så självklart för många. En längtan efter att två ska bli tre.

RSS 2.0