Att alltid gå i motvind

Ett steg fram,två steg tillbaka.
I morgon ska jag på VUL. Men idag har jag börjat blöda. Såklart. Inget färskt men har mensvärk/konstig känsla i magen. Bröt ihop efter att hållit upp i några veckor. Såklart jag ska snubbla på målsnöret igen. Kommer en blödning igång nu( vilket jag tror den kommer göra ordentligt i morgon) så betyder det att slemhinnan blir förstörd, var ju den jag tar tabletter för att bygga upp, och så blir det inget FET.

Ibland vill jag bara skrika.
www.drommamedpcos.bloggo.nu
2015-11-30 @ 09:00:10

Är bara så, fler steg bakåt. När fan ska vi få fler steg framåt?? Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min dröm om dig.

Om önskningar. Och om en längtan efter något som är så självklart för många. En längtan efter att två ska bli tre.

RSS 2.0