Att berätta

Nu vet mina föräldrar, min syster, min bästa vän och hennes sambo (som vetat sedan nyår), Ps ena syster(+man), Ps bästa vän och hans fru (som är en av  mina goda vänner med) samt en vän till som eg inte behövt veta än men det blev så i sammanhanget. 

Är jag konstig om jag tycker det känns lite jobbigt att så många vet? Kul att berätta men sen har jag nästan fått ångest att jag berättat och vill knappt prata om det mer. Är så fruktansvärt rädd att "jinxa" det. Och så är det fortfarande overkligt så det känns nästan som jag sitter och ljuger och hittar på...

Sjukt hur hjärnan fungerar.
Undrar när magen börjar växa, kanske kan jag börja greppa det mer då. Men såklart är jag överlycklig och stundtals kommer jag på mig själv med att sitta och le för mig själv.

Lilla fina bönan låt oss få behålla dig nu och i september få träffa dig ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min dröm om dig.

Om önskningar. Och om en längtan efter något som är så självklart för många. En längtan efter att två ska bli tre.

RSS 2.0