Nedräkning till kub

Sportlov och "ledig" från jobbet.
Börjar bli mer och mer nervös för KUB som är på onsdag... Så himla orolig att något ska vara fel. Försöker intala mig att allt är bra men vågar knappt hoppas. Försöker ställa in mig på hur jag ska reagera om allt inte är bra... Hoppas jag slipper komma dit.

En kollega la precis idag ut på facebook att hon var gravid. En dag kortare än mig bara vilket betyder att vi ska ha exakt samtidigt. Inte min favoritkollega direkt, går mig lite på nerverna. Men snäll o så förvisso. Iallafall, tänk om det nu är något fel eller händer något under grav och jag sedan måste jobba med henne och se hennes mage växa och se henne få barn.., vet att jag inte ska tänka så men det var min första tanke... Hur överlever man något sådant?

Om allt är okej med bönan så kommer jag dock inte berätta för chefen o jobbet  ännu utan hade isåfall tänkt vänta till efter påsk. Det känns lagom i såfall.

Hoppas hoppas att allt nu är okej med bönan.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min dröm om dig.

Om önskningar. Och om en längtan efter något som är så självklart för många. En längtan efter att två ska bli tre.

RSS 2.0