Ny vecka

Går in i vecka 13 idag (om nu allt är bra med bönan...). Den där meningen om nu allt är bra börjar bli standard. När vågar man känna sig gravid (förrutom fysiskt)? Jag är fortfarande i den här overkliga dimman. Nu är nästa mål KUB-ultraljudet på onsdag och vi hoppas med allt vi har att allt ska vara bra.

Har haft en tuff vecka och genomgått något jag aldrig trodde jag skulle behöva göra (genom jobbet), något som oroar mig i flera månader. Därför väldigt skönt att det är över men känner nig också helt slut. Tack o lov är det lov nästa vecka. Ska jobba hemma två dagar (har mkt att göra så hoppas jag hinner) och sedan ska jag VILA samt åka upp till familj o vänner i hemmaland.

Kram till alla er därute!
/W



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min dröm om dig.

Om önskningar. Och om en längtan efter något som är så självklart för många. En längtan efter att två ska bli tre.

RSS 2.0