En vecka kvar.

Vecka 8 (7+1) om jag räknat rätt.
En vecka kvar till VUL.
Vågar fortfarande inte tro det är sant.

Illamående. Spydde förra veckan men annars lugnt på den fronten så länge jag petar i mig något att äta regelbundet så håller jag illamåendet i ordning. Tycker det har minskat lite (blir såklart nojjog för det då i stället). Noll matsug för det mesta dock, när det kommer till lagad mat. Viss frukt får bra, risifrutti (supernyttigt...), gröna smoothies och hårt bröd går bra.

Ingen mer storblödning men fick typ en droppe på pappret för någon dag sedan...

Trötthet. Sjukt trött. Ökat de senaste dagarna. Noll tålamod på jobbet...

Som sagt, vågar inte hoppas att detta är sant än. Längtar till torsdag nästa vecka då det är VUL.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min dröm om dig.

Om önskningar. Och om en längtan efter något som är så självklart för många. En längtan efter att två ska bli tre.

RSS 2.0