Kortvarig lycka.

Jag fick en plus. Den 27 december visade testet ett plus och två dagar senare visade det digitala testet Gravid 3+.

Men ni vet, i min värld går aldrig något rätt.

En vecka fick jag vara lycklig. I går kväll kom det lite blod och idag har jag haft blödningar. Ljusrosa på morgonen och likadant nu på kvällen. Kommer vid toalettbesök tillsammans med mensvärk. Inga mängder men blod är det och magkänslan säger att något är fel.

Har spenderat dagen i soffan. Gråtit halva dagen och bara gjort ingenting resten av dagen. 

Imorgon öppnar gamla kliniken. Då ringer de mig för tanken var att vi skulle boka in ett tidigt VUL om två veckor. Nu måste jag i stället berätta att jag nog inte är gravid längre.

Det enda hoppet jag lever på är att jag för några dagar sedan började känna lätt illamående vilket fortfarande är kvar. Men det kan ju bero på många andra saker också, sorg tex...

Jävla orättvisa.

Gott nytt år var det ja,,,



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min dröm om dig.

Om önskningar. Och om en längtan efter något som är så självklart för många. En längtan efter att två ska bli tre.

RSS 2.0