Med egna ögon

Nu har jag varit där. Sjukt nervös.
Till en början fick jag för mig att inget syndes på skärmen. Men så stannade läkaren upp och där var vår böna! Växt till sig helt som den skulle och det bäst av allt var att jag själv kunde se att hjärtat tickade! 

Lycka. Log hela vägen hem. 
Fick med mig en rad med väldans suddiga bilder att visa P, tror inte han kommer se så mycket. Men det är vår böna iallafall! Enligt läkaren skulle jag nu vara i vecka 8+2. Jag har räknat 8+1 så vet inte riktigt hur man räknar ändå, eller så var det ett 6-dagars blasto som bönan var. Hur som helt, jag är fortfarande gravid!!

I morgon ska jag ringa "vanliga" barnmorskan för att skriva in mig. Har ej velat göra det innan dagens VUL.
Progynon och Lutinus ska jag ta till på tisdag. 

Nu hoppas vi att det lilla hjärtat fortsätter ticka och bönan fortsätter växa ❤️
drommaromettplus
2016-01-23 @ 10:43:05
URL: http://drommaromettplus.blogg.se/

Åh va roligt!!! Stort Grattis!!!
Det är en så härlig känsla att se hjärtljudet.

Svar: Tack! Ja verkligen! :)
W




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min dröm om dig.

Om önskningar. Och om en längtan efter något som är så självklart för många. En längtan efter att två ska bli tre.

RSS 2.0