Orolig

Så nervös och orolig att något ska vara fel i morgon. Att bönan inte finns kvar eller att det inte finns några hjärtslag.

Ska inte googla men hamnade såklart i träsket. Så himla mycket som kan gå fel och med min otur...

Låt det bli imorgoneftermiddag fort nu. Vet inte hur jag klarar att hantera ett negativt resultat dock. Därför MÅSTE det vara positivt. Snälla snälla låt oss få behålla bönan.
www.drommamedpcos.bloggo.nu
2016-01-20 @ 18:02:22

💞 kram

Svar: Tack!
W

drommaromettplus
2016-01-20 @ 21:28:18
URL: http://drommaromettplus.blogg.se/

Jag håller tummarna för dig i morgon!! Hoppas att allt ser bra ut.
Kram

Svar: Tack! :)
W




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min dröm om dig.

Om önskningar. Och om en längtan efter något som är så självklart för många. En längtan efter att två ska bli tre.

RSS 2.0