Den där jäkla oron.

Har du också känt sparkar nu?
Det syns ju inte alls på dig om man jämför med X (kollegan).

Lite kommentarer på jobbet. 
Vet att det är olika men börjar ju bli så himla orolig när det knappt finns några tecken.

Magen har inte växt vad jag tycker, pytteliten utbuktning i nedre delen men får för mig att magen alltid sett ut så. Den ser bara större ut om kvällarna. Och jag har inte känt bönan. Två gånger har jag anat ett fladder men absolut inte säker så det kan lika gärna vara tarmar. 

Räknar ner dagarna till den 7 april då det är dags för RUL. Låt allt vara fint med dig bönan! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min dröm om dig.

Om önskningar. Och om en längtan efter något som är så självklart för många. En längtan efter att två ska bli tre.

RSS 2.0