Inne i v.18

Nu inbillar jag mig att magen växt lite ändå. Härom morgonen när jag låg i sängen tyckte jag nog det fanns en liten kula där. 

Igår fick jag för mig att jag kände en bubbla/buff med. Kände det en gång först och satte sedan dit handen och kände något igen även utanpå. För så borde väl inte tarmar kännas? Eller? 

Nu vill man bara känna det hela tiden!

Annars har vi firat påsk hos min familj i "norr". Fick en kasse med lite gravidkläder av min syrra samt en påse med barnkläder jag fick välja ur. Barnkläderna kändes dock himla tidigt så den kassen har jag lagt in i en garderob så länge.

Och så har vi hämtat nya bilen! 
Mycket nöjda.

9 dagar kvar till RUL..





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min dröm om dig.

Om önskningar. Och om en längtan efter något som är så självklart för många. En längtan efter att två ska bli tre.

RSS 2.0