Jobbet

Så kom dagen jag berättade på jobbet, eller för chefen och några fler kollegor iallafall, så i morgon vet väl hel bygget.

Chefen tog det bra. Han är ju som sagt inte smidig socialt men det var bättre än väntat iaf. Min tjänst annonseras redan på måndag... Annars var det tvunget att vänta till maj.

Känns lite jobbigt igen. Att tjänsten redan är ute, tänk om något går fel.

Kollegorna som fick veta hade anat lite. Pga min ökade fruktätning samt från de veckorna när jag åt knäckebröd hela tiden (mot illamåendet). 

Kollegan som ska ha samtidigt började ju såklart med tusen frågor och blev så där På som jag trott. Hoppas det lugnar sig för jag har ingen lust att dela med mig av hela min historia o liv till henne. Och jag vill inte spendera hela mammaledigheten med henne heller vilket hon direkt peppade på. Någon gång ibland absolut men vi är kollegor inte mer. För olika känns det som... 

En annan nyhet för dagen är att vi nu nästintill köpt en bil. Priset är färdigt så nu ska det sista bara fixas. Spännande!

Vecka 17 (16+0) idag. Och här om dagen kom kallelsen till RUL. 7 april räknar vi ned till nu. Hoppas du växer och mår bra lilla bönan! Hoppas hoppas hoppas!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min dröm om dig.

Om önskningar. Och om en längtan efter något som är så självklart för många. En längtan efter att två ska bli tre.

RSS 2.0